Selam kızlar, doktoruma göre 31 haftalık hamileyim ama şüphem olmayan son adet tarihime göre 30+2yiz. Son adet tarihimden yüzde yüz eminim dememe rağmen erken yumurtlamış olabilirsin bebek 5 gün ileride diyip 5 gün öne aldı adet tarihimi. Ama bir insan regl olmadan önce nasıl yumurtlayabilir aklım almıyor. Zaten regl olunca döllenmemiş yumurtayı atıyoruz. Doğal olarak yeni yumurtlamayla hamile kalmışımdır. Anlamıyorum. Ben şimdi doktora göre 40 haftalık olduğumda gerçek adet tarihime göre 39+2 olmuş olacağım. Doğum başlamadı diyip telaşa sokar mı sizce beni sezeryana falan alır mı korkuyorum