Asdfjfkfkkfkf Merhaba anneler. Dün akşam suni sancı ile normal doğum yaptım. 2 cm açıklık ile hastaneye yatışım yapıldı. Süreç ile ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz. Doğum yapacak herkesin Allahım yardımcısı olsun.
Sedaknr Asdfjfkfkkfkf merhaba bebeğim. Bende 14 şubatta suni sancı ile doğuracağım inşallah. Günüm dolduğu ve bebeğim minnak olduğu için o güne gün verdi doktorum. Herhangi bir sancım açılmam şimdilik yok. O gün de olmazsa nasıl olacak. Benim öncesinde ve sonrasında ne yapmam gerekiyor. Biraz tırsıyorum açıkçası. Acı eşiğimi tam olarak bilmiyorum 😂
123gebe Asdfjfkfkkfkf şey sormak istiyorum açılmanız başlamış zaten suni sancı verildikten somra ne sıklıkla açılma muayenesi yapıyorlar ben biraz alttan muayene konusunda sıkımtılıyım çok kasılıyorum doğumu da etkilerim de çok korkuyorum
Asdfjfkfkkfkf Sedaknr Doğumdan önce yürüyüş yaptım bol bol hurma yedim adaçayı ahududu yapragi çayı içtim. Squat meme ucu masajı yaptım. Bunların hepsini sürekli olarak yapmadım elimden geldiğince yapmaya çalıştım açıklığım da 2 cm geçmedi.
Asdfjfkfkkfkf 123gebe hastaneye yatışım yapıldığında ilk önce alttan muayene ettiler. Suni sancı verildikten sonra ağrım artmaya başlayinca sık sık alttan baktılar ama inanın ağrıdan zaten gözünüz hiç birşeyi görmüyo o an onu düşünmuyosunuz. Suni sancı evet zordu ama tahmin ettiğim kadar değildi sadece son anlar çok zordu. Dayanilmicak noktaya geldiğimde de doğum haneye aldılar
BabeT Merhaba, benim de 40 hafta dolmak üzere sancım yok, doktor sancın gelmezse suni sancı verilir demişti, ilk doğumunuz muydu? Süreç nasıl ilerliyor çok ağrılı mı? Öncesinde yapmamız gereken bir şey var mıdır?
Asdfjfkfkkfkf BabeT Ben de 40+6 da sancım olmadığı için suni sanciyla doğum yaptım. İlk dogumumdu. 11:40 da sanciyi verdiler İlk önce 20yle başladılar sonra yavaş yavaş arttırdilar en son 50 de biraktilar. Ben ağrılarımi saat 2 gibi hissetmeye başladım. 4 cm açılma olduğunda epidural aldım ama bende hiç bir etkisi olmadı ağrımi hiç azaltmadi boşuna almış oldum. Sancı geldikte nefes alıp verdim bagirmamaya çalıştım. Son anlarda biraz bağırdım canımın açısına artık dayanamadıgim için. Zaten doğuma aldılar ondan sonra da. Ama inanın dayanilmicak kadar zor değil. Sancı geldikten sonra dinlenmek için zamanınız oluyo. Açıklık 7 8 cm olduğunda sancı süreleri kisaliyo o zorladı biraz. Gözünüzü korkutmayin herkesin doğumu kendine özel. Ben de çok korkuyodum, hastanede yatış işlemlerim yapılırken korkudan bacaklarım titriyodu. Korktuğum kadar değildi. Akşam 19:40 bebeğimi kucağıma almıştım.
BabeT Asdfjfkfkkfkf Peki bebeğimiz doğum kanalına girmediyse yine de suni sancı veriliyor mu ? Sezaryen mi yapılıyor?
iremkarademiir BabeT veriliyor canım kanala girmeye takılma doğum anında da girebilir kanala hiç olumsuz düşünüp enerjini değiştirme hep olumlu düşün 🌸