gizemyusein sistem bambaska degilmis anladigim kadariyla. Turkiye’yle kiyaslama ilk tavsiyem, kontroller asla Turkiye’deki kadar sık degil. Daha kendi halimize birakildigimiz, rahat bi sistem var genel olrak avrupada. Burda da dogum boyunca 2 yada 3 sefer ultrasona giriyorsunuz. Ben ozele gittim aralarda. Ayda bir daha sonra 2 haftada bir surekli kontroller var ama ultrason olmadan. Olcumlerle, tahlillerle. Burada da ebeler yapiyor kontrolu ama cok asiri kibar ve ilgililer. Doktoru da goruyorum ama cok kisa, ebelerle daha mutluyum. Evde dogum burda bi secenek ama ben tercih etmeyecegim. Dogum da anladigim kadariyla daha anneye birakilmis, gerekli yerlerde mudahale yaptiklari bi durum. Korkmayin, yasadiginiz yerde de binlerce milyonlarca kadin bu sekilde dogurdu, dogaracak. Buranin normali bu diye kabul etmek gerekiyor bazen