Canım yinede muhakak gece uyandırmaya çalış örnegin akşam 12 de emzirdin mi gece 3 te ve sabah 6 da emzir çünkü acıkır altını aç burnunu sık uyanır çökelek gibi kusması ekşi bi koku da varsa üşütüyordur yada sen üşütüyorsundur sütünden geçiyordur ama normal emmeden sonra kusuyorsa ve devamlıysa bu durumlar yeni doğan reflüsü olabilir buda normal sayılır 6. Aya kadar devam eder ve kendiliğinden geçer bebeklerde ilk aylarda mide kapakçıgı gelişmediği için fazla mamayı sütü otomatik olarak dışarı atma istemi olur benim bebeğimde bu kusma sorununu çok yaşadığım için artık baya bi tecrübe edinmiştim birde muhakak yatırdıgında ya reflü yatagı kullan yada baş kısmını biraz yüksek koy emzirir emzirmez hemen yatırma yada yan yatır boğulmalara karşı :)