Cnnttt ilk gebeliğim serklajlıydı 34+5 de doğumum oldu serklaja rağmen açılmam olmuş doğum esnasında doğum başlamak üzereyken aldı doktorum ondan önce yardımcısı almaya çalıştı ay nasıl zorlandım geri de kalmış dedi bayağı ağrıdı şimdi yine serklajlıyım inşallah bu sefer o kadar ağrımaz diye umut ediyorum