nazsimaova kizlar 1 Şubat’ta test yapmıştım böyle çıktı kadın doğuma gittim aynı gün bişey yok dedi kanaman var adet oluyon dedi ama adet olmadm bir iki leke geldi başkada gelmedi kan tahlili yapmadı sizde bı bakar mısınız son adet tarihim 6 Ocak
nazsimaova Yazmelegi_ ay ben şimdilik istemiom kızım 17 aylık daha buda olursa 3.ncu olacak doğum kontrol hap kullaniom birde
Deletedmom_52 nazsimaova aynı böyle şeyleri görüp kafayı yediğimi falan artık bakmaktan çift gördüğmü düşünmüştüm 2 gün sonra yaptığım da daha belirgindi en son yaptığımda bet iki çizgiydi hakkında hayırlısı olsun 🫶🏻🥰
Deletedmom_78 nazsimaova o doktor ne kadar dandik baştan savma iş yapıyorr. bu arada hamişssinn gözün aydın başka doktora git balım
Veraerdogan nazsimaova Kuruma cizgisi diyecegim ama testiniz kurumamiş bile hamilesiniz sanırim rabbim verdiysede vardir hikemeti üzülmeyin