Arkadaşlar hamburger yiyen varmı 6 ayligim yesem bı sakıncası varmi
Bellisima21 ben canım cektiğinde yiyorum canım afiyet olsun 😌
Bellisima21 canım istediğinde bende yiyorum hasta değiliz hamileyiz :)
Bellisima21 bende canım çektikçe yedim🫠
İlk 6 ay haftada 3 gün yedim. Haftaya doğumum var. :)
Cubukmakarna Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😌🙏🏼
Saolun canlarr