Normalde artık eskisine göre daha yoğun ve sık hissediyorum kızımın hareketlerini. Ama dünden beri çok az hareket etti. Geceleri tam yatacağım zaman aşırı hareketlenirdi ama bu sefer bi iki kere vurdu durdu geçenkiler kadar yoğun değildi. Acaba benim yorgunluğum koşuşturmalarım ona da mı yansıyor?