Arkadaşlar dün kan tahlili yaptirdim ve orda tsh degerim 0.005 cikti.doktora p.tesi danısabileceğim.ama inanılmaz mide bulantıları, kusma, halsizlik, ve hep bi hastaymış modundayım.bu durum ilk3 ayda olabilirmis evet ama tsh degeri düşük olupda bu durumu bu sebepten yaşayanlarda varmış.netten araştiŕma yapınca öğrendım.bu durumu yaşayıp düzelen arkadaşlar var mı?yada bebeğe herhangi bi zarar vs oluyor mu?11+3 haftalığız