Yesmkubra Kızlarrrr merhaba 31 +2 haftalığım ara ara rahimde iğne batar gibi kasılma oluyor sonra geçiyor. Sizde yaşadınız mı böyle birşey ?
Sacmalama_engiinn Yesmkubra bende 32 haftalık hamileyim bende de öyle oluyor pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek
Alis-sss Yesmkubra ben az önce geldim doktordan 32 haftalık yalancı doğum sancısı dedi bana nst sancı çıkmadı sorun yok dedi inşallah sizinde öyle olur
Mello29 Yesmkubra bu sırada karniniz taş gibi olmuyorsa muhtemelen kasılma degil o bebek baskı yapiyordur
Nhlhmz11 Yesmkubra bende 33+2 deyim iki haftadır yaşıyorum çok şiddetli bir şekilde , doktorum normal demişti
Yesmkubra Alis-sss benimde nts de sancı çıktı 😔 ciğer geliştirici iğne vurdular bakalım şimdi yatıyorum.
Yesmkubra Asli3461 benimkide 1900 kilo haraket ederken bazen canımı yakıyor acaba ondan dolayı diyemi düşündüm.
Nsdylmz Mello29 benim karnım komple taş gibi sert oluyo bazen ama belirli bir yeri değil her tarafı kabızlık yaşıyorum ona bağladım ama kasılma değildir bu sanırım nasıl bişey olduğunu da bilmiyorum pek
Mello29 Yesmkubra kasilma o taş gibi oldugu zaman olan sey canim yoksa rahimde igne batmasi gibi olan sey bebegin hareketi
Burmur10 Mello29 taş gibi dediğiniz şey nedir benım de sol tarafa doğru karnım yamulup taş gibi oluyor ara ara 32 haftadayız bizde Nts de çok hafif sancılar cıktı dinlen dedi başka birşey yapmadı
Mello29 Yesmkubra Ben de kasıla kasıla ögrendim 😂 Nst uzmani oldum 1.5 haftada en az 40 kere nst takilmistir.
Yesmkubra Mello29 peki doktor magnezyum felan vermedi size böyle vücut rahatlasın diye ? Siz kaç haftalıksınız bu arada :)
Mello29 Yesmkubra Su an 34 teyim de kasilmalar sirasinda 31dim erken dogum riski olusti hastanede yattim su an magnezyum kullaniyorum günde bir tane cok sükür gecti kasılmalar