Kızlar selammm acısıyla tatlısıyla hamilelik sürecimi noktalandırmaya az kaldı:) zaman zaman ağrılarım normal olarak oldu. Şu anda 36. Haftamdayım. Belimden bacağıma bir ağrı yayılıyor üzerine bastıkça. 1 gündür böyle, daha öncede sıkıntılarım olmuştu ama bi kaç güne geçmişti. Sanırım siyatik. Biraz esneme ve yoga yaptım rahatladı ama geçmedi, siz yaşadınız mı geçiyor mu?