tazeanne_20 26+1 deyim ama son 10 gündür kızımın hareketlerini hel aşağıda hissediyorum. Bazen attığı tekmeler vajinamdam çıkacakmış gibi hissettiriyor. Bebeğin bu haftalarda bu kadar aşağıda olması normal mi? Siz hareketleri nerede hissediyorsunuz?
ParildayanYildiz tazeanne_20 o haftalarda benimde öyleydi canım ayakları aşağıdaydi o yüzden hep orda tekmesini hissediyordum
AyFa1608 tazeanne_20 27+1 im hala öyle hatta dünden beri fazla hareket yok sadece kasıklarımda titreşim gibi hareket var ve tirrşim oldukça vajinaya doğru sızı oluyor. Kız bebişler aşağıda oluyor korkma🙂