Pandam4 523 gibi bir değer ile gittim, kese gördüğünü sandı ama değilmiş, tekrar gittik 4 gün sonra değer aynı ve kese vs yok. Bunun düşeceğini ve kimyasal bir gebelik olduğunu söyledi. Eğer kendim regl olarak atmazsam, bir iğne yapacakmış Salı günü. Sanırım o iğne betayı düşürüyor, ya da bir adet söktürücü. Çünkü 13 gündür regl görmedim hala. Değerimde bir değişiklik yok kese yok, bir nevi gebelik sonlandırma iğnesi. Çok üzgünüm.