Edabykkc Merhaba bayanlar kafama takılan Bi ilac kullanımı var aceba gebelikte epilepsi ilacı kullananlar var mı tegratol kullaniordum normalde Dr. lamigtal ilacni kullanmami söyledi
Merve-Ates27 Edabykkc bende en başından beri aynısını kullanıyorum.Gebelik dğşğndüğüm için doktorum en zararsız olanı bu demişti.Çok şükür bebekte de bende de sorun yok