Kızlar Eskişehir şehir hastanesinde doğum yapacağım doktorm randevu bulamazsan acilden giriş yap dedi normalde bana doğuma kadar yatış verdi kabul etmedim şuandada randevu bulamıyorum acilden yatışım yapıldığında doğuma kim girer doğuma 1 hafta var daha 1 hafta boyunca hastanede yatacağım bilgisi olan war mı o gün yatışımı yapan doktor mu doğum yaptırır sezeryan olacağım