Kızlar selam ben 28 ocakta aşılama oldum bugün 7.günüm hiç bir tane belirtim yok doktorum 11 şubatta kan vermemi söyledi öncesinde test yapmayacağım demiştim ama sanırım kendimi tutamayacağım 11.gün falan başlarım testlere 😂😂 sizde durumlar nasıl var mı belirtiler birlikte bekleyelim