Tazeanneee52 Eveet arkadaşlar son tahminleri alayıım bilen arkadaşları ayrı bir post açıp açıklayacağım 🥰💖
Sila66 Tazeanneee52 durusu falan erkek bebek sağ tarafda durur genelde öyle düşündüm 😂 hayırlısı olsuuuyn🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Tazeanneee52 Sila66 çok teşekkür ediyorum inşallah öncelik sağlıklı olması ama doktorlar bir kız bir erkek iyice bunaldım özelde de anlamıyorlar detaylımı bekliyorum
Sila66 Tazeanneee52 bacak arasına bakmadılar mı benim 16 haftada direk bebısım yüz üstü duruyordu yine de gördü kesin kız dedı detaylı da kız oldu 😂🙏🏻💕
Tazeanneee52 Sila66 bakıyorlar ama bilmiyorum nasıl anlamıyorlar, ilk bebeğimde 12. Haftada öğrenmiştim bunda hususi cinsiyet için gidiyorum yine yok yine yok canım bir sonraki post açtım yeni bi bak istersen önceki usg görüntülerine 🥰