Saree2 benim de sabah başlamıştı sancılar girdikçe bebek kasiliyordu içerde endol fitilim vardı doktor sancı ve kasılma için vermişti bu arada serklajliyim erken doğum riskim vardi fitili attığımız halde kesilmedi sancı şiddeti giderek artti eşim belimi ovuyor falan yok birşeyler yiyeyim dedim yok sancı çok arttı artık 5dk ya düştü gelişi dedim doguruyorum ben . sancı girdiği an kasılıp kalıyordum ayaktaysam ayaklarımın feri gidiyordu resmen üstümü giydirdi eşim hastaneye gittik sonra o şekilde olmuştu benim