Adetimin iki gün gecikmesinde 450 çıkan beta iki gün sonrasında 700 lerde çıktı. Ultrasonda görünmez dediler. 1000 küsür olması gerekirmiş. Kimyasal dış gebelik olma ihtimali de olabiliyor muş. Sizce değerim normal mi seyrediyor yoksa böyle olumsuz bir durum mümkün. Tabi her şey Allahtan sadece tecrübelerinizi soruyorum 🥺