NURVaqif sanirim bendr feranjitim cunku yutak kısımım batma gibi bi his var kulaklarimda da var agri öksürük bi anda öhhöooo diye geliyo o da karnimi geriyor hoplatio, 35nci haftamdayim ve benimde sol lat karin kasik ustumde agri oluyor, bogaz agrima care bulamadim öksürük balgamli doguma kalmis 4 hafta, neler denedim burda tavsiye bile verdim kendimde ise yaramiyor, en son care kbb gitmek olacak, Allah yardimcin olsun cnm