Merhaba arkadaşlar. Gebeliğimin başından beri Acıbadem Mine Hanım a gidiyorum çokta memnunum. Son randevuma gittiğimde kafamdaki bazı soruları sormayı unutmuşum randevu günüme de daha çok var. Acıbadem Mine hanımda doğum yapan var mı? Doğum süreci nasıl işliyor ve eşler doğuma girebiliyor mu ?