yenibirannis Ben de hamileliğimin başından beri vajinal fitil olarak alıyorum, sonrasında doktor rahim ağzı kısalığı sebebiyle günde 3×2′ye çıkarttı hatta. Ağız yoluyla alınca yan etkileri olduğunu okudum ben de. En başta çok garip geliyordu eldiven kullanıyordum ama artık diş fırçalamak kadar günlük bir rutine döndü, alıştım😅 Sadece sonrasında ayakları uzatıp biraz ayağa kalkmamaya çalışıyorum yoksa akıyor. Ona da çözüm olarak yıkanabilir pedlerden aldım akacaksa da oraya akıyor, hemen değişiyorum onları tavsiye ederim. Hiç canınızı sıkmayın, uygun görünce keser doktorunuz zaten. Biz öyle böyle derken ikizlerimle 34.haftayı bitirmek üzereyiz. İnşallah siz de bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız🌸