HDamlaK Merhabalar 30 haftalık hamileyim serklaj ameliyatı oldum ve bu sebepten 37. Haftada doktorum doğumu yaptırma kararı aldı. Bebeğime çanta hazırlıyoruz her harükarda hazır olsun diye hangi mamayı önerirsiniz?
Gizem-eruzun HDamlaK ilk doğduğunda evolvia kullanmıştım ama bizim kiz sevmedi sonra sma ya geçtik 1.5 yasinda hâlâ daha sma kullanıyoruz tavsiyede ederim☺
Ada-Uras-Asya HDamlaK ben kızıma da yıllar önce bebelac gold almıştım çok da memnundum şimdi yine aynısını aldım
Simya HDamlaK cnm eşimin abisi ablası doktorlar aptamili kesinlikle önermiyorlar kendi cocuklarınada da kullanmadılar . Hip kullandılar golden goat kullandılar sma kullandılar bende alırsam bunları alıp denicem bebegin sevmesiyle de alakalı ama alacağım ilk marka hip benmde
Seyma0323 Ben doğumdan beri Aptamil kullanıyorum, yılların markası.. diğerleri hep sonradan çıktı. Annem hepimizi o markayla büyüttü yurtdışında. Bazı bebeklerde gaz ya da kabızlık yapıyormuş diye duydum ama biz o sorunu yaşamadık
Yamanbera Aptamil mamaların içlerinde en şekerli olan mama o mamayı içen bebekler sonradan anne sütünü kabul etmiyorlarmış ben hiç mama vermedim ama oğlumun yeni doğan yoğunbakım hemşiresinden duymuştum