Naimee normalde gebelikten 2 ay önce folik asit kullanılması onerılıyor folik asit bebekte nöral tüp defektlerini ve spina pfida gibi anomalileri önlüyor normalde ogrenır öğrenmez kullanmaya baslamanız lazımdı doktorum bana 14. Haftaya kadar kullanmamı önerdi sizde başlayın bence ya da başka bir doktora gidin gebelikte günlük 400mcg folik asit kullanılması öneriliyor doktorum bana diofol vermıstı ama kesın kullanılması gerekiyor bilginiz olsun