Aysegul123Defne bende suyumun gelmesiyle hastaneye gittim sancım yoktu suni sancı ile doğum yaptım, sakın korkmayın nefesle sancıları karşılayın..Allah öyle bir yardım ediyorki herşey yoluna giriyor.. son sancılar biraz zorluyor tam dayanamıyorum diyorsun doğum oluyor kurtuluyorsun😍