busraylcn merhaba, salı günü yaptırdım, bende yaptirma taraftarı değildim açıkcası sizi korkutmak istemem her bünyede farkli etki ediyordur. Benim bebeğim 2 hafta önde gidiyor diyo istenildi asla tatli sevmiyorum o içeceği icerken okadar zorlandım ki.. midem alt üst oldu tansiyonum düştü, gözlerim karardı afedersin hep çikarms isteği zor tuttum kendimi, ogün gün boyu bulantı cektim.. ve halsizlik.
pek masum olduğuna inanmiyorum ben bu kadar etkilendiysem bebek nasil etkilenmiştir🙄ve sonucum temiz cıktı hiç yok şekerim.
mesala birisi daha vardi oda yaptirdi kadında hiç bir etki yapmamıstı. Şekeri tatliyi sevdiğini söyledi.. yani bünyeden bünye’ye degişebilir.