Kızlar merhaba, 3 aylık hamileyim ve tip1 diyabet hastasıyım . Şekerim düşüyor haliyle meyvesuyu içmek dışında hiç birşey yapamıyorum . Meyve bile yesem kusuyorum ekmek bile midemi bulandırıyor . Metpamid ilaç kullanıyorum kusma için günde 1 kez ancak onu da yutarken kustuğum çok oluyor . Günde 1 öğün yemek yiyebiliyorum desem yeridir . Bebeğim e zarar veriyorum farkındayım beslenemiyorum onu da besleyemiyorum , doğal olarak evde sizlerin uyguladığı çözümler var mı mide bulantısı için ?