Herkese günaydınn. Bu gün detaylı ultrasonumuz var 21+3 deyiz. Aşırı heycanlıyım aşırı meraklıyım. Bebeğim nasıll kime benziyor çok ama çok öerak ediyorumm. Hareketleri sanırım bana benzeyecek kontrollerde yatışı aynı benim gibi eli yüzünde 😂ama bakalım görünüşü kime benzeyecek 😂 çok heycanlıyım şimdi zaman geçsin diye biraz bişeyler yapacağımmm