Slm kızlar,gebeliğimin 33.haftasındayım 1 haftadır geceleri elierimde uyuşma ağrı vardı,dün artık ağrı ve uyuşma koluma kadar indi sabah da ellerim çok ödemli şekilde uyanıyorum çok rahatsız edici bi durum uyku falan kalmadı,bu sorunu yaşayıp dr na soran var mı aranızda,herhangi birşey önerdiler mi?