Ayseehh hayırlı olsun bende 5 haftalıkken daha keseyi gormemisken aynı sizin gibi 4 gün süren kanamam olmuştu açık pembe gün boyu 1 günlük pedi anca dolduruyodu ilk önce yerleşme kanaması sandım onemsemedim 4 gün devam edince doktorumu aradım randevu gününü bekleme gel dedi gittik şükür gördük keseyi bir sorun yoktu ama doktorum her kanamanın bir risk olduğunu söyledi ve progesteron ilaç başladık ilac daha ikinci günde etkisini gösterdi ve 3 gündür sıfır kanama sizde beklemeyin hekiminize görünün bence rabbim saglikla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌺