Lagerthha benimde hamileliğimin başından beri beyaz akıntım geliyor şuan 32. Haftadayım sıfır kokusuz diyemem ama öyle çok rahatsız edici ağır bi kokuda yok bildiğimiz normal akıntı kokusu var. Doktora sormuştum bu akıntı olayını koku ve kaşıntı olmadıktan sonra sıkıntı yok normal dedi.Bende de kaşıntı falan da olmadığı için üstünde durmadım. Eğer sende kaşıntı falanda varsa doktora görün çünkü enfeksiyon olabiliyor böyle durumlarda doktor bakmak istiyor yani ihmal etme