Nuray-6113 Benim uygulamaya göre 53 günüm var ama sezeryan olucam kaç gün önceden sezeryana alırlar haftaya randevum var ben gene de bı sizlere sormak istedim☺️
Ege1 Nuray-6113 38 e girince alıyorlar genelde canım çok fazla beklemiyorlar ama devlete gidiyorsan bekliyorlar 40 a kadar bşr sorun olmadığı sürece