Nzlsgt_1 Kızlar bebiş doğduğunda hemşireye hangi kıyafetleri vericeksiniz ben bı içten çapraz atletini ustlugunu pijaması eldiveni şapkasını bide battaniyesini koydum ama üşür mü acaba
Sellmaseellma Nzlsgt_1 zıbın koyman daha iyi olur iç atlet yerine ben tulum vereceğim kendinden eldivenli şapkası var içine de bir tane kısa kol zıbın koydum penye battaniye ile vereceğim hastane odaları sıcak oluyor özellikle doğum katı
Minigim--2 Nzlsgt_1 5′li hastane cikisi takım olarak verebilirsiniz penye battaniyeyle dilerseniz yandan caprazli atlet zıbın tulum şapka eldiven penye battaniye verebilirsiniz birde 1 adet bez koyun vericeginiz kıyafetin yanında
hndstncvzlikek ZIbın eldiven şapka alt üst takım bir de penye battaniye vermiştim ben oda zaten çok sıcaktı o ondan yetti bize. Hastaneden çıkarken de kalın battaniyeye sarıp çıkardık.
Mrvbnbg2208 Kızlar hemşireler bebeği battaniyeye sarıp mi getiriyor battaniye vermek şart mı nisan ortası benim dogumum penye battaniye almadım hastane çıkışında da battaniye olanı tercih etmedim de o yüzden soruyorum