Muhasebeci benim kuzenim benim iki katım kadar şişti ve ödemi vardı sezeryanla doğum yaptı 10 gün sonra geçti şişlikleri oda cok endiselendi neden gecmedi filan diye ama hemen bir iki gune gecmeyebilirmis sonucta 9 aylik bi surec gecirdik o yuzden aklinda olsun doktor benim sekerime,albimune,tansiyonuma,idrarda proteine filan herseye bakti bu sislik ve odemler icin ama olabiliyor bazi gebelerde 6.aydan sonra dedi genetik bence birazda annemde de cok olmus teyzelerimde de benim