Kızlar merhaba kusarken iki gündür kan geldiğini fark ettim . Şimdi yine oldu .Dün 3 kere kusmuştum .Boğaz tahrişi olduğunu düşünüyordum ama sabah bildiğiniz midemden her gün kustugum köpükle beraber geldi . Az miktar bir kandan bahsetmiyorum ağız dolusu derler ya öyleydi . Doktoruma sorsam hastaneye yatıralım diyebilir .Buradaki hastaneye yatmak istemiyorum daha kötü oluyorum . Var mı öneriniz ??aynı durumu yaşayanlar ?