Yayuze sürekli olarak sıcak su torbasıyla yaşamamımı sürdürüyorum şuan için ağrıyan bölge üzerinde hep 😅 ama o olmayınca sanki ölüyormuşum gibi bir his su tüketimi yapıyorum işe yaramıyor taşımın boyutu büyükmüş işin kötü yanı şuan 24 haftadayım ama ilerleyen zamanlarda ağrılar devam ederse erken doğuma sebep olabiliyormuş