Aysehatun ödem cok yok şişlik falan da cok yok ama aynen cok berbat bir hal alıyor gün içerisinde falan da sızlıyor sağ sol tarafıma yatamıyorum anında başlıyor uyuşma ve sızlama artık geceleri kalkıp oturuyorum ne güzel seviniyodum uyuyayım bari son zamanlar rahat rahat diye uykular da hayal oldu 😂
Ay inşaallah hepimiz böyle sağlıkla alırız kucağımıza da bunlar da geçer gider diye düşünüyorum🙏