Çevre keza forumdan etkilenen anneler var ne yazık ki.. Belki sürece hazır olmadıklarından, saglik sorunlarından fizyolojik ve psikolojik kendilerini rahat hissetmemelerinden kaynakli olabiliyor. Acikcasi ben sagligim icin sezeryan tercih ediyorum. Onemli olan dogum sekli degil bebegimin saglikli olmasi. ✨🫶🏼