10+3 gebeyim hamileliğimin başından beri var. Ama bu kadar yoktu yani. 2-3 gündür artık sancı veriyor, gazını yapamıyorum sanki. Yapsamda çok uzun süre sonra, e sonrasında tekrar oluyor. Yani yediğim şeyler sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. ( Tabii sağlıklı diye gaz yapmayacak değil) ama ne önerirsiniz? İlaçtan bahsetmiyorum ama iyi gelen hareket ya da yiyecek falan var mı? Doktor randevuma daha 1 hafta var.