Merhaba güzel anneler ;
19 aylık bebeğimin doğduğundan beri uyku problemi var . Geceleri özellikle bu beni çok yoruyor.birbuçuk ay oldu memeden kestim tekrar hamile olduğum için.Hâla çok uyanıyo hiç değişiklik yok.Üstelik çoğu zaman ağlıyo.kucağa da gelmek istemiyo.yatakta kendini ordan oraya çarpıyor.Yorulunca kucağıma alıp uyutuyorum.Böyle durum yaşayan var mı?Özellikle ani ağlama krizleri neden olabilir?Doktora götürsem mi bilemedim ??