Mahmure0101 Merhaba arkadaşlar 33 haftalık hamileyim doktorumu değiştirmek zorunda kaldım Zübeyde hanım hastanesinde tavsiye edebilceğiniz ilgili doktor var mı bayan olursa iyi olur ama erkek de olur 😔