Normal doğum olsun çok istiyordum ama sabahki kontrolümde suyumda azalma olduğu söylendi. Normalde 35 li haftalarda olsam eve gönderilip takip yapılacağını ama 41. Haftada olduğum için artık beklemeye gerek olmadığını ve suni sancı ile doğumu başlatacaklarını söylediler. Rahmin yumuşaması için belli aralıklarla 3 doz ilaç yapıldı ama hiç açılmam olmadı, sancılarım da az az gelip gidiyordu. Sabah 10 da yatışım yapıldı normalde ertesi güne kadar kontrol altında normal doğumu bekleyecektik ama akşam 8de doktorum sezaryen yapmayı önerdi çünkü tansiyonum yüksek çıkmaya başladı, en son idrarda da bir değerim yüksek çıkınca bebeğimi ve kendimi tehlikeye atmamak için sezaryeni kabul ettim 🥹 hiç hayal ettiğim gibi olmadı kendimi normal doğuma çok şartlamıştım her şey yolunda gitse daha da beklemek istiyordum kendisinin gelmesini ama napalım sağlık olsun evladım da kendim de çok şükür iyiyim önemli olan da bu 🐣💕