kelebekucusu Kızlar Allah nasip ederse ilk gebeliğim olacak. Yarın ilk muayeneye gideceğim. Neler sormalıyım süreç nasıl ilerliyor ne kadar aralıklarla muayeneler oluyor yardımcı olursanız sevinirim ❤️
Sirkelimon kelebekucusu ilk 3 ay 2 haftada 1, 8. Aya kadar ayda 1, 8. Aydan sonra da kimisine 2 haftada 1, kimisi haftada 1. Ben 2 günde bir gidiyordum. Gebelik durumuna göre. Hayırlı uğurlu olsun sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun inşallah
Feyzanr41 kelebekucusu merhaba benımde ılk gebelık suan hıc doktora gıtmedım hafataya gıdıcgem hem kese hem kalp duyarım dıye sızın suan nekdrlık ve betanız kac cıktı ılk baktrdıgınzda
MadameHappy34 kelebekucusu Doktora bağlı olmalı ben ilk 3 ay ayda 1 gittim şuan ise 6 hafta da 1 randevum var.🤷♀️ doktorunuz durumunuza göre randevu ayarlıyor, kusma bulantılar var ise ilaç isteyin,ilişkiye devam edebilir misiniz eşiniz ile onu sorun.
Summerwine kelebekucusu ilk gebeligim 7.haftada kalp atışı duydum,riskli bir durum yoktu diğer randevu 12.haftada oldu sonra ayda bir gittim.
kelebekucusu Sirkelimon ay fiyatlar 400den basliyor 😅 bi de özele gideceğim Allah bütün gebelerin yardımcısı olsun
kelebekucusu Feyzanr41 bat 6 Şubat, bugün test verdim 42 çıktı. Tecrübesiz olunca hemen gitmek istiyorum
Feyzanr41 kelebekucusu benımde ılk 3 kımyasal yasadım o yuzden beklıyorm ınsalalh saglıkla kucagınıza alırsınız ❤️🙏