Merhaba arkadaşlar 33+6 haftalık hamileyim erken doğum riskim vardu zaten az önce doktora gittim çok fazla kasılmam ve kasıklarıma baskı olduğu için ve doktorum da kafasının baya aşağıda olduğunu söyledi ve açılmam yoktu nst ye girdim kalp atışı ya çok yüksek yada çok düşük çıktı ama sonradan düzene girdi fakat doktorum saat 5 te tekrar çağırdı nst için bozuk çıkarsa tekrar alınacak sezeryanla saat 5 te çağırmasının sebebi yatış biraz maliyetli oluyor geçen hafta bir gün zaten kaldığım için tekrar çağırdı ve dediki 5 te ki nst de düzgün çıkarsa iyi olur ama mutlaka bu hafta gelicek gibi kafası komple aşağıda dedi ve tek korkum inşallah küveze girmez arkadaşlar dua edin lütfen konuşmaya morele ihtiyacım var biraz