Merhaba, 21+1 haftalık hamileyim, bugün detaylı ultrasona girdim. Bebeğimin gelişimi her şey normal çıktı şükür ama plasenta aşağıda rahme yakın dedi. Ağır kaldırma, spor yapma dedi. Öğrendiğimden beri aklıma takıp, üzülüyorum. Bu tarz başına gelenler nasıl yol izledi? Teşekkürler..