reyrey tüp bebekle oldu. Doktorumda tüp bebek uzmanı. Baştan beri ondayım. O yüzden değiştirmek istemiyorum 😕 bana da onu dedi ama. 3-4 saat hareketsizlik hissedersen hemen ara dedi. Yüzde kızarıklık şişlik baş ağrısı vücutta kızarma vb. durumlarda da hemen ara dedi. Haftalık takibe alalım riske atamam dedi. Benim hamileliğim baştan beri tuhaf ve risk dolu geçti 😞 o yüzden haftalık muayene benim içinde iyi oldu.
Peki siz ne yaptınız o süreçte ? Beslenmenizi, hareketlerinizi kısıtlama gibi vs bir şeyler denediniz mi? Ve sizinki kaç haftalıkken gerilik durumu başladı?