melekkalp227 Kızlar iyi geceler 31+2 haftalığım ama bugün biraz işlendim sol belımde batma var arada vajinamda da oluyor yorulduğum için olabilir mi
Skn23 melekkalp227 bence yorulduğun içindir canım . Haftan da ileri çünkü . Sen direk sol tarafına yatıp istirahat et . Hamileyken yorgunluk direk bel ağrısı yapıyor zaten
TTtutku melekkalp227 Evet yorulmaktan hatta iki dk ayakta durunca bile oluyor sanki günlerdir iş yapmiş gibi sebebi ise artık eklemlerde yer değiştiriyor özellikle bel nasıl diyim o polis kemikleri ayrılıyor bele baskı çok fazla oluyor bu yüzden aynı şekilde vajinada ki o kemik de aşağıya baskıdsn kaynaklı ve çocuğun doğum kanalına rahat girmesi için dışa doğru çıkıntı şeklinde oluyor batma ağrıma sızlama bu haftalardan sonra çok normal
melekkalp227 Skn23 TTtutku Çok sağolun bende biraz yoruldum dinleniyorum işallah geçer bir an önce yürürken bile artık ağrıyor sağ Salim gelsin bebişleri herkesin ❤️
Sebnemlloktas Benimde bugün kasık ve bel ağrım vardı 35+2 deyim. Şiddeti de artınca acile gittim. Hiç belirti olmamasına rağmen idrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Belime vuruyor şimdi de. Antibiyotik verdi doktorum. Sizde de aynısı olabilir.