Pearlyy Selam kızlar 36. Haftadayım geceleri yattığımda karnımda gaz birikiyor. Ağrı yapıyor, o zamanlar yataktan kalkmak bile zor oluyor😣 rezene içerek rahatlamaya çalışıyorum. Var mı yaşayanınız🥲
Buse-ozdmr Pearlyy malesef bende yasıyorum gaz sancısı gece gunduz lavoboda oturuyorum resmen sancım bitsin die 😣
Sedaknr Pearlyy 38 haftalık oldum bende de aynı sorun valla sürünerek resmen lavaboya gidiyorum o şekilde geçiyor ancak ve bir çözüm bulamadım bende maalesef
Pearlyy Sedaknr şimdiye kadar yoktu ne güzel, son 2 gündür geceleri yatınca oluyor.. kimyon çayı işe yararmı acaba…
TTtutku Pearlyy yarayabilir hatta acı biber de yiyebilirsin yanlız kal ve bolca pırtlatmaya çalış sıcak su torbası da işe yarıyor ama şöyle karnına değil yatıyosun yorganın içine koyuyosun oda biraz yumuşatıyor
Tgb_123 Hamileliğimin son zamanları öyle gaz sancısı çektim ki hatta hastane nst ye gittim doğuruyorum sandım o derece 😂 sonra dokturum Antepsin die bi ilaç verdi saniyesinde kesildi ve olabildiğince sıcak tutun vücüdünuzu özellikle ayak sıcak oldu mu tamam