Ahmet basarana gidiyordum kendısı dogumuma gıremeyecıgı ıcın meram akademi nıhan tuhan erdem hocayı onerdı ıyıkı gıtmısım cok sakın ve her detayıyla ilgileniyor normalde hastaneler 15 dk muayene suresi var fakat nıhan hoca yarım saate yakın muayene ediyor Ahmet basaranda 45 dk muayene ediyordu ılgı kısıden kısıye değişiyor ılgı gormemıs bırı ıcın 5 dk muayene bıle yeterli gelebiliyor rengin hanimi onceden cok fazla oneren vardı sımdı kime sorsam gitme pişman olursun beklentini karşılamaz dıyor kı ben detaycı bı insanım malesef