Hilallsili96 kızlar 13 haftalık hamileyim bugün 3 -4 tane çiğ kıymadan yapılmış pişmeden sarma yedim bişey olur mu? çiğ ette mikrop çok olurmuş bebek zarar görürmüş bilemedim bu konu hakkında fikri olan vat mı
zeynepnilda12 Hilallsili96 ben onu kesinlikle sakıncalı olarak biliyorum bakteri ve parazit bulaşma olasılığı çok yüksek hatta çiğ ete dokunduktan sonra ellerini iyice yıkamalısın canım🤍
denizarenmom Hilallsili96 Allah askina yedikten sonra ne yapabiliriz ki birde yedim valla canim cekti demissiniz🤷♀️
yanlisanlamaama Hilallsili96 çiğ et bakteri riski taşıdığı için dokunulduğunda bile ellerin iyice yıkanması gerekir siz yemişsiniz bişey olmaz diyemiyorum inşallah bir sorun çıkmaz en kötü enfeksiyon bölümüne gidip tahlil yaptırabilirsiniz
TTtutku Hilallsili96 nadiren olmuş çok bişey olmaz ama hani etli çiğköfte felan çok tüketmek sebzeleri yıkamadan yada iyice yıkamadan yemek felan zararlı ama böyle bi kere olmuş bişeyden bişey olmaz
Hilallsili96 zeynepnilda12 okudum bende internetten bir kaç bişey ama bilemedim çok yemedim belki sıkıntı olmaz
zeynepnilda12 Hilallsili96 allahın izniyle bir şey olmaz içini ferah tut olan oldu artık 😆sıkma canını 🥰
Lagerthha Hilallsili96 bir tane yemişsin bir tencere değil iyi düşün iyi olsun eskinin kadınları birçok şeyden habersizmiş ona rağmen birşey olmuyormuş bizler en azından daha bilinçliyiz
Hilallsili96 denizarenmom evet yedim ve sordum test yaptırabilceğimi öğrendim mesela bunu bilmiyordum
Nursem_ Hilallsili96 çiğ etin olabilecek en büyük sıkıntısı toksoplazmadır canım. 1 ay sonra toksoplamza testi yaptırabilirsin. İnşallah bir şey olmaz ben de küçükken hep annemler yaprak sararken çiğ çiğ yerdim 😅 şuan toksoplazmam hala negatif kolay kapılmıyor yani
Hilallsili96 Nursem_ bende daha önce hiç yememiştim biz genelde zeytinyağlı yapıyoruz kıymasız görümcem yaptı yedim bir kaç tane.İnşallah bişey olmaz Allahın izniyle
Hilallsili96 TTtutku ay yok etli çiğ köfte hayatımda hiç yemedim yemeyide düşünmüyorım. Teşekkürler yorumlarınız için en azından içim rahatladı bişey olmaz Allahın izniyle
Sulte Hilallsili96 yararlı değil bakteri enfeksiyon oluyor vücutta ama yemişsiniz artık inşallah Bi parçadır çok değildir tadımlıksa bisey olmaz ya
Asdfgh21 Ay ne olacak ya abartmayın felaket tellalı gibi Her o okuduğunuza bu kadar inanmayın kulağınız ağrısa kansersiniz ona bakarsanız tadımlıktan ne olacak